Pink (kul att jag glömde publicera skiten för hundra dagarn sen)

Jag hade så gärna velat  handla lite gott åt mig innan affärerna stänger men, nejnej. inte det! Klockan är sju och affärerna stänger åtta, vi har ju inte ens ätit än..

Får väl knapra på några knäckebröd ikväll.. GOTT.. ju mer jag tänker på det ju surare blir jag.. Uuuuuh..  och jag skojar inte när jag säger att jag inte sett en enda kiosk i närheten.. helt sick.. 
Kan ju alltid ta mig till något cafe och köpa med mig en bulle hem., Det kan man ju göra... gott gott..
Gick förbi ett cafe på vägen hem idag, och där var tårtbitarna lika tjocka som mina vader och typ två dm. breda.. Det tackar man icke nej till.. Eller jo jag kanske som inte gillar tårta.. men ni fattar vinken.. Det fanns ju liksom äppelpaj också.. och chokladkaka.. OGOTT.. 

Jag kommer bli så fet här.  Först äter vi frukost, gröt och juice och nybakta frallor från bageriet här på hörnet. Sen äter vi mellis, frukt och kanske ett kex och kaffe. Sedan är det lunch, och efter det mellis igen, Caffelatte, lite olika kakor eller bullar och frukt.. Sen har vi middagen, och ofta något gott efter det.. 

Ja ni fattar, välkomna hem Emma 240 kilo om ett år! 

/ECN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0