Last day

Helt jävla sick!
Är det meningen att det ska kännas såhär?  HELT JÄVLA SICK! Om jag någongång sagt att jag varit nervös över någtot, så tar jag härmed tillbaka det. På bumsen och momangen.  Jag vet inte riktigt vad jag ska ta mig till ...

Väskan står fortfarande ofärdigpackad, 13 kilo, 6 to go. Vad ska jag ta med? Vad ska plockas ur? Egentligen så vill jag bara släppa det och åka in till stan och träffa tjejerna en sista gång, vilket jag ju också ska. Men inte än!

Jag ska nog bestämma mig för att plocka ihop lite god frukost och lägga mig i sängen och se på Ice Age, dawn of the dinosaurs. 

Fast jag har tusen saker att göra!
Skjut upp, det är mitt motto!

/ECN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0