Krankenhause

God middag!

Nu sitter jag och chillar lite, Emil ligger och sover i sin säng och Emilia och Annika är på sjukhus (TYP) lilltjejen snubblade i sin iver att kika på den tjocka snubbe som kom och skulle sälja något och hon slog upp ett jack i huvudet mot ytterdörren. Stackars liten! Grät och grät och grät hos mamma sen hoppade hon ner och kröp upp i min famn och grät lite där också, Jag är något av en favorit i huset tror jag. Haha!

Det är soligt och mycket varmt här, min kropp som är van vid Sveriges pissljumma klimat går omkring och toksvettas, ombyte krävs varannan timme ungefär. Fresh! Det är tilloch med för varmt att sitta ute på balkongen så jag kurar i köket som en annan husa. Och alla som känner mig vet att jag i normala fall inte skyr solen, så tro mig när jag säger att det är hot hot hot här.
Orkade inte heller släpa med mig min egen laptop imorse så jag sitter vid deras, och den är så mycket bättre än min gamla johnbauer dator..Kommer aldrig mer sitta vid min egen typ..

Spenderade ju även första natten i min lilla lya och det gick ju bra, enda problemet är att jag bor precis vid en rätt vältrafikerad korsning och dom kör ju som dårar hela nätterna. Och i och med att det är höghus så ekar det så ljuden förstoras upp. Så hela natten har jag vaknat och somnat och vaknat och somnat. Fun! Så fort jag införskaffat mig en fläkt så ska jag sova med stängt fönster..


Nu hade jag egentligen tänkt köpa mig en latte och sätta mig i en park medan barnen sov, men nu drog ju dom iväg till krankenhauset så jag fick bli kvar här hemma, och tur är väl kanske det med tanke på värmen! Hoppas på att det blir lika varmt och skönt imorgon så jag kan ta det då istället.

Men nu ska jag nog klä av mig lite och sätta mig på balkongen iallafall!

Sköt om er alla därhemma I LOVE YOU!


/ECN

Kommentarer
Postat av: Anonym

Älskar dig också o är så glad att du både trivs o blivit en favorit i huset

2009-08-27 @ 17:15:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0