Fem timmar kvar till avgång från la house in Storvreta!

Var är nervositeten som väckte mig igår?  Den finns där men den är inte så stor som jag väntat mig, det enda jag nu är nervös för är flygningen. Eller Nej, inte ens flygningen är jag rädd för. Men jag är löjligt rädd för att inte hitta på Arlanda, för att inte hitta på Wiens flygplats samt Nürnbergs..

Jag är så medveten om att jag kommer känna mig som en fyraåring som tappat bort sin mamma i mataffären. Åh vad jag önskar att jag var tillräckligt liten för att få personlig hjälp av en flygvärdinna. Det kommer sluta att jag springer runt som en vettvilling, spyr i handväskan och skriker argt på folk av nervositet att komma fel.

Äh nu skiter  jag i detta får endå inget vettigt skrivet..


/ECN


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag kände mej som en liten,liten unge som hade tappat bort mamma när du försvann mot planet! Jag vet att du fixar detta galant!!!!

2009-08-25 @ 15:56:50
Postat av: elin

haha emma de kan ju knappast bli värre än min dit resa så de e nog lugnt!!1

2009-08-25 @ 22:50:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0